داستان عشق

موضوعات

اطلاعات کاربری

مطالب پر بازدید

لینک های سایت

جستجو

خبرنامه

به سایت بزرگ ترین وبلاگ تفریحی ایرانیان خوش آمدید

برای حمایت از ما در سایت عضو شوید

میتوانید این متن را از بخش ویرایش قالب خود ویرایش کنید

داستان عشق

سرگذشت عشق یک بچه

 

 

                                                                                   


من سرم توی کار خودم بود

  

بعد یه روز یه نفرودیدم

  

اون این شکلی بود

  

ما اوقات خوبی با هم داشتیم

  

من یه کادو مثل این بهش دادم

  

وقتی اون کادمو قبول کرد من اینجوری شدم

  

ماتقریباهمه شب هاباهم گفتگومیکردیم

  

وقتی همکارام منو اونوتوی ادره دیدن اینجوری نگاه میکردن

  

ومنم اینجوری بهشون جواب میدادم

  

اماروزولنتاین اون یه گل رزمثل این دادبه یه نفردیگه

  

ومن اینجوری بودم 

  

بعدش اینجوری شدم 

  

احساس من اینجوری بود

   

بعداینجوری شدم

  

بله آخرش به این حال وروز افتادم 

    

پدرعاشقی بسوزه

 

 



درباره : داستان های خنده دار , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 225
تاریخ : یک شنبه 28 مهر 1392 زمان : 5:5 | نویسنده : محمدرضا | لینک ثابت | نظرات ()

مطالب مرتبط
آخرین مطالب ارسالی

بزرگ ترین وبلاگ تفریحی ایرانیان را محبوب کنید
گوگل پلاس